Afbeelding
Foto: Pixabay
Ingezonden brief

‘Weer gedoe met een lift’

Ingezonden 550 keer gelezen

Het is toch van de zotte hoe men bij Woonpartners Midden-Holland zijn huurders behandeld. Corona houdt de ouderen thuis en maakt ze eenzaam, Woonpartners doet er nog een schepje bovenop door slecht onderhoud te plegen aan gebouwen en installaties zoals bij de flat aan de Wilgenhorst. 

De mensen durven de deur niet meer uit, bang als ze zijn om vast te komen zitten of niet meer terug te kunnen. Meerdere malen per week is er storing aan de enige lift in de flat. Dat er storing is, is één ding, maar dat er door de medewerkers van Woonpartners glashard wordt ontkend dat er een storing is gemeld, is schaamteloos. Meerdere bewoners die ik gesproken heb, hebben wel degelijk een storing gemeld bij Woonpartners en waarom zou daaraan getwijfeld worden? 

Dan de excuses van de monteurs... Dan weer komt het door de warmte, dan weer door de kou. Zal het niet gewoon aan de kwaliteit van de gebruikte onderdelen liggen? Een aantal jaar geleden is de flat gerenoveerd en is er een nieuwe liftschacht en lift naast en aan de hal gebouwd. Het was een uitgelezen kans hierbij twee liften naast elkaar te maken. 

Nu blijft er nog steeds de mogelijkheid om een tweede lift te plaatsen, maar dan op de plek van de oorspronkelijke lift want die is nog steeds vrij en zeker geschikt. 

Iedereen in de flat die afhankelijk is van de lift zou daar heel blij mee zijn en de mensen van Woonpartners zouden een hoop minder boze klanten hebben.

  • Ton Huibers


Zoveel mensen, zoveel meningen  

Ingezonden brieven in Hart van Holland bevatten maximaal 350 woorden en moeten voorzien zijn van uw naam. 
De redactie behoudt zich het recht voor bijdragen te weigeren of in te korten.  

Redactie en uitgever zijn niet aansprakelijk voor de inhoud van ingezonden brieven, 
zowel in de print- en onlineversie als op sociale media van Hart van Holland.