Op alle perrons was het rustig op woensdagochtend. (foto: AS Media)
Op alle perrons was het rustig op woensdagochtend. (foto: AS Media) AS Media

Rustige perrons, ook in Waddinxveen op woensdagochtend

Algemeen 283 keer gelezen

Waddinxveen - Door een treinstaking reden woensdagochtend door het hele land geen treinen en dat zorgde voor lege perrons. Zo ook bij station Waddinxveen-Noord. Vakbonden hadden voor woensdagochtend 24 juni een staking aangekondigd in het gehele openbaar vervoer. Ze voeren actie tegen de voorgenomen bezuinigingen van het kabinet op de sociale zekerheid. Daardoor reden er in het hele land van 4.00 tot 8.00 uur geen treinen. Daarna kwam het treinverkeer langzaam weer op gang, maar voordat het weer allemaal reed volgens de normale dienstregeling, duurde wel even.

Uit de krant