
Gemeente en huisartsen gaan in gesprek met elkaar
Algemeen 337 keer gelezenWaddinxveen – Wethouder Femke Vleij wil nog voor het zomerreces in gesprek gaan met de huisartsen. Aanleiding is een brandbrief van de huisartsen waarin zij hun zorg uitspreken over gemaakte afspraken voor de jeugdzorg. Vleij zei afgelopen week in de gemeenteraad dat zij de geschetste problemen door de huisartsen erkend. “We kregen al signalen dat het niet optimaal liep. Dat kwam vooral doordat twee kwesties – huisvesting van huisartsen en jeugdzorg – door elkaar heen liepen.” De wethouder hoopt dat het gesprek met de huisartsen nog voor de zomervakantie kan plaatsvinden. “Anders zo snel mogelijk na de vakantie.”













